CFC Rattakooli kasvandik Sven Ilves Prantsusmaal esmakordselt poodiumil

Mullune mitmekordne Eesti juunioride meister maanteesõidus Sven Ilves veedab esimest hooaega Prantsusmaal, amatöörklubis Velo Club Bressan.

Kohanemine uute oludega on möödunud suhteliselt valutult ja esimene võit oli viimati peetud võidusõidul juba käeulatuses.

2. kategooria Jayat Armax ühepäevasõidul, kus võistlejad läbisid 4 km pikkusel ringil kokku 108 kilomeetrit, püsis Sven esikoha konkurentsis kogu võistluse käigus.

Esimene tõsisem äraminek toimus 15. kilomeetril ja 6-liikmelisse jooksikutegruppi kuulus ka Sven. Vahe peagrupiga aina kasvas ja omavahel hakati arveid klaarima distantsi viimasel kolmandikul.

Ringi raskeimal tõusul kiirendades jäi ette vaid kolm meest, kõrgesse mängu, kahe prantslase vastu jäi ka sitke eestlane.

Sven ise kommenteeris otsustavaid sündmusi järgmiselt:

«Viimastel ringidel olid veel mitmed äraminekukatsed prantslaste poolt, kes oleks soolosõitu tehes soovinud võita, kuid ei õnnestunud neil juhtgrupist kedagi maha raputada.

Teadsin et finishis on mul nende vastu väga raske kuna nad olid hulga turskemad kui mina, seega 300m enne finishit tundsin, et on minu võimalus rünnata kui nad üksteist passisid. Kiirendasin, finish lähenes iga hetkega, olin endiselt ees, olin juba võitmas kui viimasel hetkel mõlemad mööda tuiskasid. Ikkagi kolmas, aga siiski seni minu parim sõit Prantsusmaal».

Lisa kommentaar

