Taaramäe: Contadori tempos ronimine andis enesekindlust

Esimest aastat profitiimis Cofidis sõitev Rein Taaramäe on saanud sel aastal seljavalude kiuste küllaldaselt võistelda ning mägistel etappidel enesekindlust koguda.

Valencia velotuuri esimesel etapil põgenes ta päeva raskeimal tõusul koos mullu Tour de France’i võitnud Alberto Contadoriga juhtgrupist, lõhkudes grupi ribadeks.

«Tegelikult oli mul Valencias palju ebaõnne,» meenutas Taaramäe rattaproffide blogile. «Veidi pärast seda, kui ma maailma esinumbriga grupist põgenesin, läks mul kumm katki. Langesin väikseks jäänud peagruppi ja siis hakkas mul kõht valutama, seega hakkasin meeskonnakaaslasi aitama.»

Samas tõdes Taaramäe, et Contadoriga koos ronimine ei olnudki nii raske, kui võis karta ning see andis talle palju enesekindlust juurde.

Erinevalt eelmise põlvkonna Eesti profiratturitest Taaramäele mäed meeldivad.

«Ma ootan suuri ja raskeid tõuse nagu Tour de France’il,» rääkis Taaramäe. Samas ei kiirusta ta maailma mainekaimale rattavõistlusele pääsemisega.

«Tiim võtab asju õnneks mõistusega ning mind ei topita veel sinna,» rääkis peagi 21-aastaseks saav Taaramäe. «See on ainult hea – saab esimene aasta kõrvalt vaadata. Võib-olla sõidan ma sel aastal samuti raskel Saksamaa velotuuril.»

Reinu lähikuude siht on aga aprilli lõpus algav Romandia velotuur.

«Selleks ajaks üritan elu parimas vormis olla, aga kahjuks ei oska ma veel vormi kõige paremini ajastada,» rääkis Taaramäe.

Populaarsetele kevadistele klassikutele eestlane aga ei kipu.

«Ma pole eriline positsiooni pärast võitleja ja ei soovi nendel osaleda,» selgitas jalgrattur. «Lühikesi raskeid velotuure ootan.»

Järgmisel nädalal toimubki Portugalis neli päeva vältav velotuur Volta ao Distrito de Santarém, kus peaks ka Rein starti minema. Samas ei pane ta erilisi lootusi sellele tuurile, sest raskeid mägedeetappe sellel tuuril ei paista olevat.

Lisa kommentaar

